Известие

Collapse
No announcement yet.

Нещо ми се прецака генерацията

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нещо ми се прецака генерацията

    Колеги, от 2 седмици издирвам проблема и не мога да го намеря.
    Значи след като си сложих спортно гърне (twister), колата извади невероятен звук. За съжаление обаче, това продължи не повече от седмиц и нещо, след което звука постепенно започна да се развля.
    Първо започна само като е студена, да не се чува като хората... някак си глухо и по-тихо от преди. Като загрееше малко и се оправяше. После обаче стана така и при загрял мотор.
    Преди като отнемех газ-та и се чуваше едно готино припукване в последното гърне. Сега това припукване Вече го няма, а звука на гърнето стана 2-3 пъти по-тих и един такъв посредствен... нищо общо със звука, който беше!
    Незна от къде е проблема. Търсих на всякаде. Отдолу всичко е здраво, дупки не се виждат. Меката връзка си изглежда здрава, не е закъсана (няма черно по нея, не се чува да духа от никъде).
    Вчера свалих катализатора, огледах го... супер си е, през него се вижда, не е запушен. Сложих на негово място тръба, само за проба. Е същата работа...
    После свалих чак и изпускателните колектори - е нищо... всичко си е наред. Огледал съм на всякаде, нищо видимо няма.
    Само меката връзка не съм сменил, ама може ли да е от нея, при положение, че си е видимо здрава и не се чува да духа от там?

    Вече не знам къде да търся... двайте ъкъли... искам си стария спортен звук!

    Само да отбележа - като е студена колата и като и дам повечко газ, се чува един такъв леко режещ звук от към средата на колата някъде. Мисля, че има връзка с проблема, щото преди това тоя звук го нямаше пък. Предложете какво и къде да гледам... вече не знам!
    Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 18:06.
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

  • #2
    Имаш цепнатина в меката връзка във вътрешния слой и за това не го виждаш. Най-често се цепи от горната страна от към фланеца. Тогава започва да се реже така гадно.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      понеже и мойта мека връзка е заминала искам да попитам каква е процедурата по смяната и на какви парички се намира въпросната, че нещо не намирам инфо?
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #4
        Голям проблем са тези връзки и по-точно намирането на читава такава без да и зърка оплетката. Решението е или скъпа афтърмаркет или оригинал. Скъпите могат да се намерят при тунинг фирмите за генерации. Иначе тези walker, bosal и подобни са само хвърлени пари на вятъра. Уж ти ги продават за хубави, а след няколко километра като се стопли и охлади няколко пъти и започва да зърка в резонанс.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          благодаря за отговора, а кои са оригиналните?
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
            благодаря за отговора, а кои са оригиналните?
            Ricambi. Продават ти цялата двуцевка
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Ricambi. Продават ти цялата двуцевка
              Колко 500 лева струва това нещо?
              www.t-auto.bg

              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                Колко 500 лева струва това нещо?
                Нямам идея. Но мога да ти кажа от къде да си поръчаш читава, но на ЛС. да не става реклама.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Нямам идея. Но мога да ти кажа от къде да си поръчаш читава, но на ЛС. да не става реклама.
                  ще съм ти благодарен!
                  www.t-auto.bg

                  Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Имаш цепнатина в меката връзка във вътрешния слой и за това не го виждаш. Най-често се цепи от горната страна от към фланеца. Тогава започва да се реже така гадно.
                    Ами от меката връзка нищо не се чува. И няма и вищо видимо. Възможно ли да изпуска от нея, ама да не се разбира? Ходих в 5 сервиза поне, и 5-те казват - на колата нищо и няма, не е от меката връзка, всичко е нормално.
                    Е да ама... аз си го знам как беше преди това, и знам че не е нормално!
                    А ако може и на мен да ми пуснеш едно ЛС за въпросната оригинална мека връзка, ще съм ти много благодарен!
                    Просто вече не знам къде и какво да гледам.
                    Всеки ми казва, че си била добре, и никой нищо не чува... само аз си знам как беше преди и как сега. Хората вече за луд ме мислят по сервизите. Ама аз си знам, че не съм
                    Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 17:09.
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Нямам идея. Но мога да ти кажа от къде да си поръчаш читава, но на ЛС. да не става реклама.
                      Пусни един линк и на мен, че и моята взе да ручи неприятно, а съм с генерация Supersprint. Въпросната оплетка външно определено е скъсана от едната страна
                      Алфа 156 1,8ТС 1998г

                      Comment


                      • #12
                        Ами ако гърнето ти се е разпаднало вътре, няма да го видиш
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Проходно гърне като това със спирала и от инокс за да се разпърди трябва много сериозно налягане и огън да го връхлетят, което дай боже всеки му ама надали тука е така
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            То вътре няма кой знае какво за разпадане. Интересно това http://images.gasgoo.com/MiMgIzIwODM...meo-770881.jpg колко време ще кара?
                            Алфа 156 1,8ТС 1998г

                            Comment


                            • #15
                              Гърнето е чук. Сигурен съм че е здраво, като ново е!
                              Двайте други предложения.
                              между другото - приемам оферти за двуцевка с меката връзка комплект, ама да са в перфектно състояние!
                              Мисля, че истината е някъде там...
                              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS

                              рейтинг фотографов

                              Comment

                              Working...
                              X